swoop
search
search

საოფისე პროგრამების შემსწავლელი 2 კვირიანი ინტენსიური კურსი «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში

10 ლარად, 73%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში  image 0
10 ლარად, 73%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში  image 1
10 ლარად, 73%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში  image 2
10 ლარად, 73%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში  image 3

-100%

საკონტაქტო ინფორმაცია:

10 ლარად, 73%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში

სვუპი გთავაზობთ 10 ლარად, 73%-იან ფასდაკლების ვაუჩერს საოფისე პროგრამების შემსწავლელ ინტენსიურ კურსზე «ქართულ-ევროპულ ადაკემია»-ში

 

ვაუჩერის შეძენის შემთხვევაში ადგილზე გადაიხდით 35 ლარს 130 ლარის ნაცვლად.

 

კურსს გაუძღვება მაღალკვალიფიციური სპეციალისტი
კურსი მოიცავს: 12 საათს (6 მეცადინეობა); მეცადინეობები ჩატარდება: კვირაში 3-ჯერ, 2.00 საათი (მეცადინეობების სასურველი დროების და დღეების არჩევა მოხდება მსმენელთან შეთანხმებით)
ჯგუფში მსმენელთა მაქსიმალური რაოდენობა: 15 მსმენელი

 

კურსის ბოლოს  გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი (ინგლისურ ენაზე/ქართულ ენაზე).

 

სასწავლო კურსის მსვლელობისას თითოეული მსმენელი უზრუნველყოფილი იქნება პერსონალური კომპიუტერით.


სასწავლო კურსი სრულად მორგებულია მსმენელის მოთხოვნებზე. მეცადინეობის ხანგრძლივობა დამოკიდებულია სასწავლო მასალის შინაარსზე. კურსი მიზნად ისახავს მსმენელს თეორიულად შეასწავლოს პირველადი მოხმარების ძირითადი ხელსაწყოები და შემდგომ ნიმუშის საფუძველზე შეასრულებინოს პრაქტიკული სამუშაოები.

 

აღნიშნული კურსი განკუთვნილია ნებისმიერი დონის და ასაკის მქონე მსმენელისათვის.

 

პროგრამა:

  • Windows – 7
  • Ms. Word - 2010
  • Ms. Excel - 2010
  • Ms. PowerPoint - 201
  • Internet Explorer

 

1.    Windows 7 - ოპერაციული სისტემა:
•    კომპიუტერის ჩართვა/გამორთვა, კლავიატურის და მაუსის გამოყენება, მთავარი ღილაკი „START“ – ი.
•    ვინდოუსის ფანჯრის აგებულება.
•    ინფორმაციის საზომი ერთეულები.
•    კლავიატურის ენის რეჟიმის დაყენება.
•    საქაღალდეების და ფაილების, მაუსით და კლავიატურით მონიშვნის წესები.
•    საქაღალდის/ფაილის შექმნა, სახელის დარქმევა/გადარქმევა, წაშლა/აღდგენა, გადატანა (ამოჭრა/ჩასმა), კოპირება.
•    ფაილების და საქაღალდეების ორგანიზება.
•    ნაგვის ყუთის გასუფთავება, წაშლილი ფაილების აღდგენა.
•    დამაკავშირებელი (პროგრამის გამშვები) ფაილის შექმნა.


2.    Word 2010 - ტექსტური რედაქტორი:
•    ფურცლის ზომების და ორიენტაციის განსაზღვრა.
•    დოკუმენტის შექმნა, შენახვა, გახსნა და ამობეჭდვა.
•    ტექსტთან მუშაობის საწყისი უნარ – ჩვევები.
•    ტექსტში გადაადგილება, ფრაგმენტების მონიშვნის წესები.
•    ტექსტის კორექტირება - რედაქტირება, ტექსტის გაფორმება, ტექსტის ამოჭრა/კოპირება/გადატანა (გაცვლის ბუფერი).
•    ტექსტში ძებნა და შეცვლა.
•    წინასწარი დათვალიერების რეჟიმი.
•    სიმბოლოს ჩასმა.
•    გრაფიკული ელემენტების შექმნა და დაფორმატება.
•    ინტერნეტ ბრაუზერიდან ტექსტის და სურათების შენახვა/კოპირება.
•    ცხრილის შემოტანა და რედაქტირება, ცხრილის სვეტის ნუმერაცია.
•    ზედა და ქვედა კოლონტიტულების შექმნა.
•    გვერდების ნუმერაცია, დოკუმენტის მასშტაბირება, სახაზავის გამოჩენა/დამალვა.
•    CV – ის შედგენა.
•    ფაილის შენახვა.


3.    Excel 2010 - ელექტრონული ცხრილები:
•    ფურცლის ზომების და ორიენტაციის განსაზღვრა, ფურცლის ჩამატება, კოპირება, გადატანა, წაშლა, დამალვა და გამოჩენა.
•    რამდენიმე ფურცელზე ერთდროულად მუშაობა.
•    ცხრილზე და ტექსტზე მუშაობა (ფერები, სტილები, ხაზები, საშლელი ...).
•    უჯრებში მონაცემების ვერტიკალური და ჰორიზონტალური გასწორება.
•    ფურცელზე უჯრების დიაპაზონის მონიშვნის და გადაადგილების ხერხები, მაუსით და კლავიატურით.
•    უჯრების ფარდობითი და აბსოლიტური მისამართები.
•    მათემატიკური ოპერაციები. საერთო, რიცხვის, პროცენტის, თარიღის და დროის ფორმატი.
•    ხელფასების ცხრილის შექმნა და ცვლილებების შეტანა.
•    ფორმულები და ფუნქციები (SUM, AVERAGE, COUNT, MAX, MIN), ფორმულების და ფუნქციების გავრცელება.
•    სვეტების და სტრიქონების ამოჭრა, კოპირება, ჩამატება, წაშლა, გაყინვა, დამალვა და გამოჩენა.
•    ხარჯთაღრიცხვის ცხრილის შექმნა/რედაქტირება.
•    კომენტარის შექმნა.
•    მონაცემების გაფილტვრა.
•    დიაგრამების აგება, დიაგრამის ტიპის შეცვლა, WORD – ში დიაგრამის გადატანა EXCEL – დან.

4.    PowerPoint 2010 - პრეზენტაციების შექმნა:
•    პრეზენტაციის შექმნა ნოლიდან.
•    სლაიდის თემის – სქემის შეცვლა, ახალი სლაიდის დამატება, სლაიდის დუბლირება.
•    სახაზავის გამოჩენა/დამალვა.
•    ვერტიკალური და ჰორიზონტალური ორიენტირების გამოჩენა/დამალვა.
•    სლაიდების დიზაინის შეცვლა.
•    “TEXT BOX” – ის დამატება და რედაქტირება.
•    გრაფიკული ელემენტების შექმნა და დაფორმატება.
•    სიმბოლოს, ფიგურის სურათის და ცხრილის ჩასმა.
•    დიაგრამის ჩასმა “EXCEL” – დან.
•    სლაიდების შორის ანიმაციური გადასვლის მინიჭება.
•    “TEXT BOX” – ის, სურათის, ფიგურის და დიაგრამის ანიმაცია.
•    პრეზენტაციის შენახვის ფორმატები.

შეთავაზება დასრულებულია